Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 3 marca 2013

Post napisany w otchłani

Budzik zadzwonił dziś o 6:20. Otworzyłam oczy i naszło mnie pytanie : "Gdzie ja właściwie jestem?". Bolące gardło i mięśnie, gile u nosa i ta charakterystyczna niechęć do wszystkiego. Tak. Już wiedziałam , że jestem w samym środku Zimowej Depresji. Mimo, iż zima ma się- miejmy nadzieję- ku końcowi, ja mam wrażenie , że słońce już nigdy nie wyjdzie zza chmur i ptaki już nigdy nie zaśpiewają. Czy Wy też tak czasem macie ? Co gorsza do jakichkolwiek dłuższych wakacji mam daleko. W tym roku stać mnie tylko na dwa krótkie wypady ( Bułgaria i Włochy). Wakacje dłuższe niż miesiąc stoją pod wielkim znakiem zapytania w perspektywie co najmniej  ponadrocznej. Możliwe, że w tym czasie zdechnę i nie będzie już bloga. W takim razie póki żyję, dodaję tu to co mam. Ponieważ dzisiejsza warstwa tekstowa była taka mroczna, przynajmniej komponent wizualny będzie bardzie uroczy. Oto skąpanie w słońcu meksykańskie Campeche. Cmok :*




Teraz ktoś pewnie zawoła, że takie podobne to my mamy w Krakowie. Ano mamy faktycznie :)






6 komentarzy:

  1. łojjojoj, wszystko będzie dobrze:) Włoskie espresso postawi Cię wkrótce do boju:) Uszka do góry, gile wydmuchaj i do dzieła:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wsparcie moralne. Dobrze jest mieć się komu pożalić :)

      Usuń
  2. No Wera ogarnij się :P W Polsce upał, jakieś 7 stopnii, więc może Polskę odwiedzisz, ja trochę też załamana, bo chyba nie dostanę 'wymarzonej' pracy na wakacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się dzisiaj trochę ogarnęłam:p W pracy zamiast pracować ćwiczyłam jogę ( jak nikt nie patrzył :P)Do wakacji to jeszcze kawał drogi, mam nadzieję , że wszystko się pozmienia i ułoży po Twojej myśli. A jak nie to przyjedź dla odmiany do UK. Wtedy się w końcu spotkamy w realu ( albo jakimś innym tesco)

      Usuń
  3. SteelTin - Titanium Bars - The Titanium Bartender
    Titsanium Bars - Titanium Bars. This titanium ore bar is located near the Bartender's titanium iv chloride entrance titanium plate and is a fun race tech titanium place to indulge your imagination with $9.95 · ‎In stock fallout 76 black titanium

    OdpowiedzUsuń