Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 20 marca 2013

Między przeszłością a przyszłością

   Fajne są te zdjęciowe retrospekcje, nierozłącznie związane z aktywnością blogotwórczą. Się tu chwale i  pokazuję różne rzeczy, a przy tej okazji zawsze przenoszę się myślami do dawnych chwil. Wklejając zdjęcia, przez moment mam czas na kontemplacje mej radosnej przeszłości. Problem jednak jest taki, że osoby obdarzone naturą szwendacza , rzadko doznają poczucia spełnienia. Zawsze chce się więcej, dłużej i dalej.
I tak właśnie , ja dzisiaj cały dzień myślę o tym, że chcę jechać do Nepalu. Do Nepalu jechać chciałam zawsze, a dzisiaj chcę tego akurat bardziej niż czegokolwiek. Może ktoś z Was ma trochę zupełnie niepotrzebnych pieniędzy i mnie wspomoże ? Nie? Hmm..zawsze warto zapytać. 
Pokażę Wam , co tak bardzo rozbudziło mój apetyt. Odbiło mi tak za sprawą tej skromnej wirtualnej wycieczki po klasztorze Tengbocze w Nepalu. Nie wiele trzeba aby człowiek zwariował.
To tyle o przyszłości. Co do przeszłości - dziś dodaję kolejne zdjęcia z Campeche, które nie wszędzie jest takie wypucowane. 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz