Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 7 października 2012

Fotopost

Zawsze miałam takie  marzenie, aby mieszkać w jakiejś pięknej krainie. Brzmi trywialnie , ale mimo wszystko temat rozwinę. No więc zawsze marzyłam o tym , aby spędzić mój żywot w romantycznym miejscu. Mogło by to być jakieś piękne miasto. Takie jak Lizbona.  Albo pachnąca słońcem włoska wieś... 
Tymczasem rzeczywistość jest brutalna. Trafiłam do ohydnego Southampton. Nie ma tu nic, co mogłabym zaklasyfikować jako chociaż trochę atrakcyjne.
Najbliższym miejscem, które przynajmniej częściowo spełnia normy estetyczne jest Winchester.
Winchester jest dawną stolicą Anglii. Jest maciupeńkie ale całkiem śliczne. W sam raz na jednodniowy wypad. 
Popatrzcie sami : 


Sławny Stół Króla Artura


























4 komentarze: