Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 14 października 2012

Pierwsza próba pomniejszenia

Ostatnio zasiałam panikę, że blog mój zdechnie z powodu wyczerpanej przestrzeni dyskowej. Na ratunek jednak przyszedł doktor Google, który doradził aby dodawać fotki nie większe niż 800X800 pikseli i będzie git. 
Tak też od dzisiaj będę robić. W związku z tym , spodziewajcie się dalszych pogorszeń w jakości moich wypocin. Część mojego bardzo ograniczonego czasu będzie musiała być zmarnowana, na pomniejszanie zdjęć. 
OK. Dzisiaj miałam małą próbkę tego, jak będzie wyglądała moja wirtualna przyszłość. Wolałam się nie nadwyrężać na początek, więc spreparowałam tylko kilka fotografii.
Tematem dzisiejszym jest ostatnimi czasy zaniedbana 'nieangielska Anglia'. Przypomnę , że jest to mój mały cykl o wpływie obcej kultury na -ogółem mówiąc- współczesny pejzaż Anglii.  Cały ów cykl o wpływach orientalnych powinnam zacząć od tego właśnie obiektu. Neasden Temple.
Świątynia Neasden , to prawdziwa perełka dla tych którzy kochają Indie, ale nie mają pieniędzy na wycieczkę. Ta wspaniała hinduska świątynia sprawi, że  przeniesiesz się na chwilę w odległe azjatyckie krainy. A gdzie to cudo ? A no w Londynie. Jak się tam dostać ? Wsiadamy w linię Jubilee ( na mapie metra zaznaczona jest na srebrno) i jedziemy do przystanku Neasden. Zbieżność między nazwą przystanku i nazwą budowli, wzięła się stąd, że pełny 'tytuł' opisywanego przeze mnie przybytku, jest zbyt trudny do wymówienia dla przeciętnego Europejczyka. Kto by sobie zawracał głowę jakimś 'Shri Swaminarayan Mandir' , skoro można powiedzieć "Neasden". Tak czy owak- zachęcam do odwiedzin!







Na koniec - dla zainteresowanych- oficjalna strona.
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. To pierwsze to chyba jakoś źle pomniejszone czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację, że takie trochę 'rzadkie', ale nie chce mi się juz poprawek nanosić :P

      Usuń
  2. Baraka - dodane na tej stronie zdjęcia mają trochę ponad 300 pikseli szerokości. Jeśli dodajesz zdjęcia o szerokości 800, to przypuszczam, że blog/strona/cms Ci to automatycznie zmniejsza. Może warto dodawać jeszcze mniejsze niż 800px?

    OdpowiedzUsuń