Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 8 września 2012

Nie lubię latać.

Gdzieś tam na blogu pisałam o tym, że boję się latać. Muszę się w tym miejscu pochwalić, że  jestem osobą z niebywałym potencjałem twórczym. Niestety - natura talent dała, ale ja nim źle rozporządzam. Zamiast postawić na pozytywną kreatywność- ja z lubością sadomasochisty roztaczam przed sobą wizję wszelkich katastrof. 
Moje trzy najdokuczliwsze paranoje to :
- Superwulkany i związana z nimi zagłada cywilizacyjna
- Superkomety i związana z nimi zagłada cywilizacyjna
- Spadające samoloty i związana z nimi moja prywatna apokalipsa
Co gorsza - uwielbiam się nakręcać. A XXI wiek i szybki internet niezdrowym nakręcaniom sprzyja.
Ot , weźmy np taką stronkę :


Znajdziemy na niej informacje dotyczące wszystkiego, co jest związane z bezpieczeństwem w podróży powietrznej. Dobór kategorii jest nieco 'przypadkowy' i obejmuje wszytko - od podróży ze zwierzętami po ... listę wypadków lotniczych. Dowiedzieć się też można , który światowy przewoźnik miał najwięcej wpadek. Jest też kategoria ' Strach przed lataniem', która stanowi próbę analizy tego problemu. To właśnie z tej rozprawki dowiedziałam się istnieniu czegoś takiego jak SOAR. ( kliknij aby dowiedzieć się co to za cudo)
Ja w takie voodoo jak SOAR jednak nie wierzę i wybieram się w najbliższym czasie do doktora, aby przypisał mi Valium na podróż. Ponoć w UK  tak można. Sprawdzę i podam dalej.
Pa

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny blog, będę zaglądał zdecydowanie częściej!

    lipoooo.blogspot.com - zwiedzić świat za darmo..

    OdpowiedzUsuń