Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 12 września 2012

Bla bla bla

Powtarzanie się to pierwsza i najgorsza zbrodnia przeciwko sztuce. Nawet jeżeli chodzi o taką trzeciorzędową formę sztuki jaką jest blogowanie. Nikt z Was nie chce po raz setny usłyszeć o tym, że nie mam czasu na nic, bo robię nadgodziny w pracy.
Ustalmy zatem , że jeżeli w przyszłości czasem trafią mi się posty ze samymi zdjęciami - to winą obarczyć należy za to zawsze moją menadżerkę.
Pół biedy jak zdjęcia są ładne , albo przynajmniej tematycznie w miarę ciekawe. Mam nadzieję, że Maroko się Wam nie znudziło...

Marrakesz w odsłonie nr 2:














 

2 komentarze:

  1. wow to oni mają tam tyle czasopism ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no właśnie. I dziwię się też , że te kobitki na okładkach są takie 'odsłonięte' :D

      Usuń