Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 26 września 2012

Finał !

No i w końcu. Dzisiaj ostania porcja zdjęć z Maroka. Wyznam przy tej okazji, że podróżniczka jest ze mnie od siedmiu boleści. Często zapominam , jaką nazwę nosiły obiekty, które widziałam/ odwiedziłam. Czasem nawet zapominam nazw całych miast ( no-  miast może nie, ale wiosek już tak).
To właśnie przytrafiło mi się teraz. Na dysku posłusznie czekają zdjęcia z pięknego marrakeszańskiego ogrodu. Ale jak on się zwał ? Musiałam sprawdzić na necie. I już wiem.
Jardin Majorelle.
Inne detale pamiętam za to doskonale. Np. to , że zostałam tam zaczepiona przez artystę fotografa, który wziął ode mnie maila i obiecał przysłać mi swoje zdjęcia. Nigdy tego jednak nie uczynił. Pewnie tego samego dnia poznał jeszcze bardziej blondyńską blondi.
Pozdrówki :* 













1 komentarz: