Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 8 sierpnia 2012

Volubilis

Jedziemy dalej z moim Marokiem. Jak wspominałam niedawno na mam blogu, z Fezu udaliśmy się na jednodniowy wypad do Volubilis i Meknes. Jakimś cudem w ogóle nie pamiętam twarzy naszego kierowcy. Jest to naprawdę niezwykle, bo  jestem jedną z tych osób, którym twarze i dialogi zapadają zawsze na długo w pamięć. Gorzej z datami i imionami. Niemożność przywołania tego obrazu wprowadziła mnie w zakłopotanie i zmusiła do stworzenia jakiejś teorii , która mogłaby to wytłumaczyć. Winowajcą ( w moim mniemaniu) musiał być straszny arabski zgiełk, który spowodował przeciążenie w synapsach. Bo cóż by innego... 

Oto fotki z Volubilis. Spodziewacie się może minaretów , a tu  starożytny Rzym .... a w nim artyści , żółwie i gniazda bocianie. W sumie to było tam nudnawo . Mam nadzieję, że nie uraziłam uczuć fanów tego starego mocarstwa. Musicie mi wybaczyć bo dziś ( w sumie od jakiegoś tygodnia) jestem w posępnym nastroju. 
To do następnego( lepszego) razu :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz