Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 14 sierpnia 2012

Truskaweczki, grzybki.

Sama już nie wiem czego chcę. Niby dobrze mi się tu w UK siedzi, ale jak mam tylko wolną chwilę,  to od razu szukam ofert prac sezonowych. Zmieniło się to w takie moje małe hobby. A może nawet i obsesję....Korci mnie aby pojechać gdzieś na jakieś 3-4 miesiące. Zmiana klimatu raz za czas dobrze człowiekowi robi. Mam wizję, że mogłabym gdzieś popracować w charakterze kelnerki albo piastunki niemowlęcia. Mogłabym też zajmować się końmi, żółwiami, albo słoniami. Nie jestem wybredna. Jedyne co mnie nie interesuje , to uprawianie zbieractwa . Nie chcę zbierać ogórków ani szparagów. Na starość zrobiłam się zbyt wygodna.
Nie wiem zatem po co los mnie obdarzył tak hojnie i pokierował moimi poszukiwaniami tak, że znalazłam aż dwie bardzo dobre strony dla pracowników sezonowych. 
Mnie w prawdzie taki rodzaj wysiłku fizycznego nie rajcuję, ale może ktoś z Was ma ochotę wybrać się do Holandii i /lub Danii ? Zarobione pieniądze będziecie mogli oczywiście przeznaczyć na podróż marzeń :) Bo przecież na co innego można wydać ciężko zarobione pieniądze? 
Oto linki :


 



Może ktoś skorzysta :)
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz