Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



sobota, 18 sierpnia 2012

A może Islandia?

Islandia kojarzy mi się głównie z Sigur Rós i Björk. Ponieważ moje wyobrażenie o tym kraju zostało ukształtowane w oparciu o niezwykłą muzykę- zawsze wydawało mi się, że musi być to jedno z najbardziej magicznych miejsc na świecie. Założenie to jednak, póki co nie poddane zostało weryfikacji. 

Mam przeczucie, że nie jestem jedyną osobą która chętnie wybrałaby się na zwiedzanie tego zakątka. W związku z tym zagadnieniem mam dobre wieści. Znalazłam genialną stronkę , dzięki której można aplikować o pracę w Islandii. Pozycje są różne- od pracy na farmie , po pracę w hotelach. 

Uwaga - na wstępie zła wiadomość. Osoby , które pragną wziąć udział w tym programie muszą się liczyć z opłatami. Koszt 595 euro. Opłata zostaje jednak uregulowana dopiero w momencie, kiedy jesteśmy pewni, że znalazło się dla nas miejsce pracy. 

Z lepszych wieści- zarobki ( w branży turystycznej) wynoszą średnio 1100 euro na miesiąc. Jeżeli zatem zostaniemy tam kilka miesięcy - koszty się nie tylko zwrócą , ale też zarobimy. 

Program trwa od 3 do 6 miesięcy. Czyli jak na moje gusta- w sam raz. 

Za pokoje niestety trzeba sobie zapłacić ( około 10 euro za noc)

Dobra znajomość angielskiego- to podstawa, poza tym nie trzeba spełniać jakiś super wymagań.

Reasumując : Moim skromnym zdaniem oferta jest fajna, dla kogoś kto ma ochotę na jakąś mała przygodę zagraniczną. 

Oto link: http://www.ninukot.is/index.php?id=282

A na koniec : Islandzka duma numer jeden.

 


 

 

2 komentarze: