Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 22 sierpnia 2012

Kulturka

Ale ten czas leci. Moje oczekiwania na wyjazd już niebawem będą miały swój kres. Za równiutkie dwa miesiące lecę. Ktoś pewnie powie, że dwa miesiące to długo i wcale nie ma się tu czym nadmiernie ekscytować. Ja jednak ekscytować się będę zawzięcie. Z dwóch powodów.
- Mój bilet kupiłam już w grudniu. Jak się 10 miesięcy kurczy do 2 , to jest to powód do wielkiego zadowolenia.
- Po drugie- moje życie ostatnio jest nudne i nie mam żadnych innych powodów do podniet.
Z racji tej daty, postanowiłam na chwile zapomnieć o hiszpańskich  i włoskich zespołach metalowych, którymi katuję siebie i sąsiadów od kilku tygodni ( a może miesięcy ?).
Dzisiaj cały dzień słucham pani Downs. 
Lila Downs nie jest jakoś szczególnie znana w Polsce. Ja zetknęłam się z jej twórczością za sprawą znanego filmu "Frida" ( który oczywiście też kocham).
Ta meksykańska piosenkarka jest córką indiańskiej śpiewaczki i amerykańskiego wykładowcy. Jako osoba naturalnie dwujęzykowa, śpiewa zarówno po hiszpańsku jak i angielsku. Jej twórczość jest próbą dialogu między kultura amerykańską a meksykańską.
W Lili podoba mi się wszystko. Od głosu po styl ubierania. 
Poznajcie moją ulubienicę :





 
Wypada też wstawić jakieś zachęcające audio albo video. Wybrałam piosenkę 'Burn it blue", która pochodzi ze ścieżki dźwiękowej filmu "Frida":


Pozdrawiam na dzisiaj :*

2 komentarze:

  1. mialam kiedyś nawet iść na Fridę, ale byłam na koncu kolejki, a sala była pełna więc na chęciach się skończyło :D musze Ci w końcu na mejla odpisać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest dobry... Może obejrzyj go sobie online :)
      Ps.
      Dzięki za maila :*

      Usuń