Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 30 sierpnia 2012

Kolejny post...

Jak widzicie - z weną jest raczej kiepsko... nawet nie zadałam sobie trudu, aby wymyślić jakikolwiek zjadliwy tytuł dla mojej notki. Dzieje się tak dlatego, bo ostatnimi czasy to raczej ja wczytuje się w cudze blogi i poszukuję informacji o Jukatanie, Gwatemali i Belize. Dlatego na piastowanie mojego dziecięcia GoBarakaGo, mam ostatnio tak mało czasu.
Tymczasem lato 2012 powoli odchodzi do przeszłości. Jeszcze tylko studenci mogą coś tam wykombinować na koniec.
Ja właśnie mam dziś coś dla wakacyjnych niedobitków.  W sumie nic nowego. Może ktoś pamięta jak kiedyś pisałam o stronce airbnb. Powtórzę się i napiszę, że airbnb polega na wynajmowaniu pokoi i całych mieszkań od osób prywatnych. Ceny są powiedzmy 'hotelowo-hostelowe' , ale atmosfera raczej milsza i warunki lepsze. Przynajmniej w teorii.
Dzisiaj wrzucam bardzo podobną , a raczej bliźniaczą stronicę WWW. Jest taka zasada , że od nadmiaru głowa nie boli. Tia... Osioł, któremu w żłobie dano , może i by się z tym spierał.
Udanego września !



2 komentarze:

  1. Dzięki za linka, nie słyszałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę. Mam nadzieję, że to się kiedyś komuś przyda :)

      Usuń