Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 8 kwietnia 2012

Upss. Przegapiłam.

Niestety okazało się, że jestem wyrodną blogową matką. Przegapiłam urodziny mojego maleństwa o  imieniu GoBarakaGo. A wczoraj stuknął roczek mojemu blogaskowi !
Z tej okazji chciałam podziękować wszystkim osobom , które zaglądają do mnie mniej bądź bardziej regularnie. Wasze wizyt motywują mnie pisania :) Jeszcze raz dziękuję !
Z racji wczorajszego 'święta' , zamiast piosenki  urodzinowej wrzucam piosenkę Toola. Ponieważ tak bardzo kocham film 'Baraka' a także miłuję twórczość Maynarda Jamesa , nie wyobrażam sobie,  iż mogłabym tu zamieścić dziś cokolwiek innego :)





Ps.
Nie będzie mnie przez ponad dwa tygodnie. Wakacje to wakacje.
Pa :*

5 komentarzy:

  1. Co robisz podczas wakacji? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach :) Jestem w Polsce tym razem ...Odwiedziny u rodziny :P

      Usuń
  2. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i już dodaje do obserwowanych :) Piękne zdjęcia i naprawde przydatne informacje i wskazówki, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń