Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 14 marca 2012

Zastrzelcie mnie

Nie mogę zebrać dziś myśli! To będzie post z księżyca. Jeszcze go nie napisałam, ale nie spodziewam się niczego dobrego.
Powód: 3 dniowy trening o autyzmie i  zachowaniach agresywnych + metodach fizycznej interwencji w razie zagrożenia życia i mienia. Przesadzam z tym zagrożeniem życie. Niemniej, w mojej trzyletniej karierze zawodowej , już parę razy byłam nadgryziona ( dosłownie) , mocno drapnięta , szturchnięta ( żeby nie powiedzieć pobita) . A także włosy bywały przerzedzone , bo ktoś mnie za nie mocno ciągnął. To taka mała informacja dla tych, którzy szukają informacji o zawodzie support workera. Jeżeli nie lubicie agresji, to raczej unikacie aplikacji, jeżeli w ogłoszeniu pojawiły się te dwa słowa : Challenging Behaviour. To już mój trzeci trening dotyczący 'zachowań trudnych' ( jakże niewinnie brzmi to w naszym pięknym języku). Prawdopodobnie jak dwa poprzednie, nie na wiele się zda w obliczu paniki . Chociaż na płaszczyźnie teorii, naprawdę dużo się dziś nauczyłam. 
Yyyy...nie wiem do czego zmierzam . 
W każdym razie, po powrocie do domu, zamiast się zrelaksować , jak głupia zaczęłam dziś przeglądać rożne strony internetowe. Zamiast napisać o tym, o czym miałam dziś pisać, wymyśliłam se , że poszukam czegoś innego. Nie wiem po co, ani czemu.  Mówiąc szczerze, w dalszym ciągu nie jestem przekonana, czy strona na którą padło, to właśnie ten idealny temat na mój mały autystyczny dzień. Temat 'stacje metra na świecie' przypadł mi jednak do gustu. Wszak wielu autystyków z którymi się w życiu zetknęłam, kochało pociągi i inne  'fufy'. No to metro chyba da się podciągnąć pod to , nie ?

Macie tu zatem linka do strony w całości poświęconej 'subway'owi'.



Pierwsza myśl po wejściu na tą stronę to : 'O rany .To naprawdę imponujące'. Jeżeli ktoś akurat dzisiaj postanowił wybrać się w podróż dookoła świata i zamierza odwiedzić kilkadziesiąt wielkich miast, ta strona pozwoli mu na ściągnięcie wszystkich map metra jakie będą mu potrzebne.I zajmie mu to może 5 minut, bez zbędnego szperania po necie.

Zanim każecie mi spieprzać z takim niepotrzebnym badziewiem, zachęcę Was jednak do przejrzenia tej strony. Można tam np. napotkać ciekawostki typu  internetowa symulacja podróży po stacjach Pekinu. A to już jest bardziej cool.

Oj. Potrzebuję wakacji...

2 komentarze:

  1. hahaa ale masz schizę, naprawdę :D szkoda, że w Polsce jedna linia metra jak na razie, aczkolwiek slyszałam, że 'mowione stacje' są juz nagrane na druga linię, bo bali się, że pan mowiący pierwsze stacje umrze :P

    OdpowiedzUsuń