Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 8 marca 2012

Mózg mi zabronił blogowania

Troszkę ostatnio zlewam mojego bloga. Nic na to nie poradzę. Wszystkiemu winny jest mój mózg. Mózg mój a także reszta ciała, skarży się ostatnio na straszną deprywację sensoryczną. Moje centrum dowodzenia zbuntowało się nieco i zabroniło mi wchodzić na komputer. Mózg mój zrobił się jakiś taki marudny i wybredny jak kobita w ciąży. Powiedział ostatnio tak:
' Skoro już musisz pracować 6 dni w tygodniu , to przynajmniej w czasie wolnym nakarm mnie czymś bardziej sensownym niż brednie z internetu '.
I tak dzisiaj  miałam rozkaz, żeby iść do parku na dłuuugi spacer a wczoraj musiałam iść do kina. Encefalon chciał bowiem  sobie przemielić jakieś obrazki z Indii.

Wybór padł na :
The Best Exotic Marigold Hotel


Oprócz przystojnego Dev Patela ( czyli 'Slumdoga') i fajnych zdjęć z Indii, cały film może pochwalić się dosyć przyzwoitą fabuła. Warto go obejrzeć. Wydaje mi się, że to jeden z tych kinematograficznych przyjemniaczków, do których chętnie wraca się czasem . Nawet kilkakrotnie.  

Dla jeszcze większej zachęty dodaję zwiastun :


Wiem, że dzisiaj znów się nie wysiliłam , ale być może niebawem nastrój mi się zmieni i będę tu śmigać mega twórcze elaboraty. Bo jak powiedziano w omawianym filmie ...

"Everything will be okay in the end. If its not okay, its not the end."

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz