Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



wtorek, 27 marca 2012

Aj lajk it.

Kusi mnie niezmiernie, alby stworzyć dziś notkę o niczym. O niczym, czyli o tym, że świeci słońce i mam nowych współlokatorów, a za dwa tygodnie zaczynam urlop. Ten ostatni punkt, od kilku dni stanowi motyw przewodni moich procesów myślowych i skutecznie uniemożliwia mi komunikacje z światem zewnętrznym. 
W związku z powyższym post dzisiejszy będzie raczej krótki. Pomyślałam sobie, że końcówka marca to dobry moment, żeby zacząć planować jakąś daleką podróż. Nadchodzi wiosna, pogoda się poprawia , życie wydaje się lepsze a problemy łatwiejsze do rozwiązania. Do owego pozytywnego nastawienia, pragnę dorzucić jeszcze jeden element: 


Jak dojechać do Indii za 1500 zeta? Albo Włoch za jedyne 100 zł? Dzięki stronie 'Koniec Świata' dowiesz się jak podróżować po świecie za naprawdę małe pieniądze. Istotny jest fakt, że informacji tych udzielą Ci ludzie, którzy znają dany kraj na wylot, bo mieszkają w nim lub byli w nim wielokrotnie. Oczywiście - ludzi którzy mieszkają na obczyźnie darzę nabożną czcią i uważam , że to właśnie ich warto pytać o opinie. 
Koniec Świata , to generalnie baza danych wszelakich na temat tego co  zobaczyć, co zjeść, na co się szczepić itd. 
Mnie jednak głównie interesuje ich arcyfenomenalny dział 'Jak Tanio Dojechać'.
Pomysły i sugestie ( sprawdzone na czyjejś skórze) obejmują :
- promocje lotnicze
- sposoby know-how
- trasy naziemne
- loty czarterowe
- trasy autostopowe
- autobusy
- pociągi 
-Reasumując : WSZYSTKO


ps.
Cieszę, się że w końcu zareklamowałam jakąś polską stronę. Wydaje mi się, że dużo piszę o tworach zagranicznych, a o naszym rodzimym potencjale jakby zapomniałam. Gdybym miała czas na wyrzuty sumienia, to może bym je miała. Czasu jednak brak. Idę zaraz do pracy...
 

3 komentarze:

  1. do Włoch za 100 zł - mam nadzieję że mi się kiedyś to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te strone, jest genialna! I dzial sugestii sposobow taniego podrozowania tez jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń