Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 1 września 2011

Linkowanie i zdjęć dodawanie.

Wcale nie jestem leniwa. Jestem zajęta. Dlatego dzisiejszy post zostanie skrócony do minimum. Ponieważ jestem mistrzynią logistyki ( Tak? Od kiedy?), wiem jak w małym poście zawrzeć dużo treści. Ucieknę się dziś do złodziejskiego triku z linkiem. 
Bardzo proszę, aby osoby zainteresowane podróżami po USA zerknęły sobie tutaj .  Na forum 'Biedny Turysta' (musisz pokochać to forum już za samą nazwę) pewien ktoś ładnie się wysilił i stworzył miniporadnik dotyczący wojaży amerykańskich. 
Mi pozostaje zatem tylko 'dorobienie' części artystycznej. No więc w sekcji ' dla zmysłu wzroku' mamy dziś...a z resztą sami zobaczcie co:)








O tym , że Wielki Kanion = Wielkie Wrażenie nie będę pisać. Mój Guru powiedział, że na blogu nie wolno zamieszczać treści o charakterze trywilnym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz