Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 3 kwietnia 2013

Umarlaki - część 2

I tak oto dotarliśmy do punktu , w którym nie mam już nic zupełnie do powiedzenia. Zostały mi już tylko cytaty. Mam jeszcze na tyle przyzwoitości , aby dobierać je zgodnie z kategorią tematyczną. Oto jest jedna z mądrości dotyczących podróży :


Łatwiej jest podróżować, niż się zatrzymać,
ponieważ póki zdążasz do celu, możesz tkwić
w marzeniach. Dopiero kiedy się zatrzymasz, 
spotykasz się z rzeczywistością.
 
— Anthony de Mello 

Do tego przemyślenia dowalę jeszcze parę zdjęć z meksykańskimi czachami. Cholera wie, o co mi dziś chodzi...










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz