Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 10 kwietnia 2013

To może do Australii ?

O house sittingu wspomniałam już na moim blogu dwukrotnie. I ciągle mi nie wystarczy. Cóż może być bowiem lepszego , niż wpakowanie się komuś do domu na kilka tygodni za free ? Kolejna strona z tej kategorii zwie się "housecarers". Przypadła mi ona bardzo do gustu z racji małpioprostego narzędzia wyszukiwania ofert. Bez uprzedniego przymusu rejestracji, wpisujemy datę wskazującą naszą chęć rozpoczęcia współpracy , oraz nazwę kraju w którym chcielibyśmy się zakotwiczyć ....i siup- w trymiga dostajemy wyniki. Jeżeli jesteśmy wyjątkowo elastyczni w zakresie naszych podróżniczych planów,możemy zaznaczyć, że chcemy przejrzeć oferty z całego świata. Dla przetestowania wyszukiwarki właśnie zaznaczyłam tę opcję. Szybko okazało się, że procentowo najwięcej ofert pochodzi z odległej Australii. Nie musiałam drążyć bardzo głęboko aby trafić na niezwykłe ogłoszenia. Zapomnijcie o pilnowaniu kotów przez tydzień. Ktoś z Was chciałby doglądać koni na odciętej od świata australijskiej farmie ? Różne rzeczy ludziom chodzą po głowie.  Różne są pomysły na życie i koncepcje spełnienia. Dlatego im więcej możliwości tym lepiej !
Adres opisywanej przeze mnie dziś stronki to : http://www.housecarers.com/ 


Osoby zainteresowane house sittingiem mogą o tym poczytać więcej tutaj
Wygląda na to, że jakby się dobrze postarać , to można żyć na tym świecie bez konieczności płacenia czynszu :D

1 komentarz:

  1. No tam mnie niestety jeszcze nie było więc nie mogę powiedzieć czy jest tam fajnie. Ja bardzo lubię chodzić po górach i jestem zdania, że Tatry Słowackie również są piękne. Jak czytałam w https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-tatry-slowackie/ to faktycznie samo ubezpieczenie jest na pewno dobrym wyborem na taki wyjazd.

    OdpowiedzUsuń