Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 17 kwietnia 2013

Ulubione

Witajcie. Zacznę dzisiaj od trywialnego stwierdzenia : Podróż czasem zabiera nas w miejsca niezwykłe. Po cholerę wpieprzam się na bloga z takim mało wyszukanym przemyśleniem? A no dlatego, że w brew pozorom sprawa nie jest taka  prosta. Udając się w dowolne obce miejsce, które zamierzamy zbadać  organoleptycznie , musimy nastawić się tak na zachwyty jak i na rozczarowania. Nie każdy zakamarek planety nas bowiem zauroczy. Podróżnicza satysfakcja posiada bardzo szeroką skalę , a zatem zadowolenie może wynosić od zera ( 'nie tak to  sobie wyobrażałem/wyobrażałam') aż po kosmiczną ekstazę ( 'to miejsce przerasta moje oczekiwania' itd). Każda wyprawa składa się z poszczególnych przystanków,  które robią na nas większe bądź mniejsze wrażenie. Ja generalnie zachwycam się łatwo i prawie wszystkim jak leci. Obce mi jest zblazowanie, charakterystyczne dla niektórych obieżyświatów. Niemniej jednak, również ja posiadam miejsca, które kocham bardziej niż inne. 
W moich meksykańskich wspomnieniach, właśnie dotarliśmy do takiego punktu. San Cristóbal de las Casas - czyli miłość mego życia. 
To świetnie, że w najbliższych tygodniach będę obrabiać temat tego miasta. Mogę się w końcu popławić trochę w uwielbieniu. Dziś - kilka pierwszych zdjęć :






Hostel






15 komentarzy:


  1. Ogłoszenia RadomLokalne.pl
    Zamieszczaj skuteczne oferty internetowe w portalu bezpłatnych Radom Lokalne – oferty w internecie, zajrzyj już teraz i zobacz jak bardzo skuteczny portal ci prezentujemy. Zamieścisz u nas między innymi ogłoszenia drobne Radom, ogłoszenia praca, ogłoszenia mieszkania, czy ogłoszenia budownictwo. Dzięki dużej ilosci kategorii oferty przegląda się bardzo prędko i bardzo funkcjonalnie nie tracąc tak bardzo wartościowego twojego czasu. W naszym portalu ogłoszeniowym nieważne czy opublikujesz aktualne ogloszenia Radom albo ogloszenia zwierzęta, oferty w naszym portalu w każdej dziedzinie są jednymi z najskuteczniejszych w internecie.
    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne tereny i obiekty na zdjęciach. Lubię też takie starsze zabudowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne miejsce zaznaczone na mojej mapie, które muszę odwiedzić. Dzięki za nową inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne miejsce. Ciekawy jestem jak sprawa wygląda z pogodą w lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miasteczko wygląda na typowo meksykańskie (zabudowania i uliczki).

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, takie miejsca są ciekawe z punktu widzenia turysty. Warto się tam wybrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze fascynował mnie Meksyk. Mam nadzieję, że kiedyś się tam w końcu wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne miejsce. Myślę, że Meksyk jest wart odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać zdjęcia z tak odległych zakątków świata

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podziwiam ludzi którzy mają wystarczająco silną wolę żeby tyle odkładać na podróże

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że meksyk ma turystom wiele do zaoferowania :) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze bardzo lubiłem podróże, chociaż czasem okazywało się, że jak zaplanowałem sobie jakiś wyjazd to musiałem brać pożyczkę aby go sfinansować w 100%, ale nigdy tego nie żałowałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pożyczki to na pewno warto jest wziąć ja mądrze. Polecam Ci wcześniej zajrzeć tutaj https://powerpricesa.pl/ i znaleźć odpowiadający Ci produkt. Mnie ta strona bardzo pomogła znaleźć korzystną pożyczkę dla siebie i Tobie tez na pewno sie to uda

      Usuń