Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



czwartek, 9 maja 2013

Zapiski z dziś + zdjęcia z przeszłości

Yo. Mój  jeden dzień wolny w tygodniu przypadł mi na dziś. Chciałabym oddać się frywolnemu lenistwu, ale takich rzeczy to tutaj nie serwują. Nie na tym etapie życia. Zawsze kuźwa coś muszę , nie idzie se posiedzieć w spokoju. Wyszłam zatem 'na miasto' pozałatwiać sprawunki. "Na mieście" rozhulało się jakieś patologiczne wietrzysko. Z prawie urwanym łbem wróciłam do domu i w akcie rozpaczy, nawpieprzałam się węglowodanów. Jutro  obudzę się o 10 kilo większa, ale być może tego tego nie zauważę , zapierdzielając od 7 rano do 22 w robocie:/
To tyle u mnie. A co u Was ?
W części fotograficznej ( powinnam przystąpić do jakiegoś stowarzyszenia dla amatorów, strzelających wyłącznie nieostre zdjęcia)  -znowu San Cristobal.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz