Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



niedziela, 24 lutego 2013

Tytułem wyjaśnienia

Witam wszystkich. 
Być może spostrzegawcze jednostki zauważyły na moim blogu małą dekoracje graficzną w postaci bannera. Banner ów ( oprócz właściwości reklamowych) jest  też symbolem nowo rozpoczętej współpracy. Podmioty uwikłane w tę cybersymbiozę to : miss GoBarakaGo oraz Facbook Fanpage Egzotyczni.
FFF to nowa inicjatywa mająca na celu skupianie i integrowanie osób, których wspólną pasją jest podróżowanie. Jest to również baza do wymiany doświadczeń, wrażeń, zdjęć z wypraw
ciekawostek i wszystkiego, co związane jest z podróżowaniem.
Dlaczego dałam się w to wciągną i jaka będzie w tym moja rola? Co do mojego współuczestnictwa w tym projekcie, to zwyczajnie spodobała mi się tematyka.


Głównym założeniem fanpage  jest promowanie turystyki w sposób odpowiedzialny. Jego myślą przewodnią jest profilaktyka i bezpieczeństwo w podróży. Dlatego też celem wzajemnej współpracy jest z jednej strony zachęcanie innych do podróżowania w egzotyczne miejsca, z drugiej zaś wzajemne dzielenie się zdobytymi doświadczeniami oraz wiedzą. 
Zachęcanie do dalekich ale bezpiecznych podróży to tematyka , którą tak czy owak drążę tutaj od blisko dwóch lat. Pomyślałam zatem , że mogę równie dobrze od czasu do czasu skrobnąć mały artykuł dla "Egzotycznych". 
Mam nadzieję , że nasza kooperacja wyjdzie wszystkim na zdrowie i że dzięki temu wszyscy dowiemy wielu ciekawych rzeczy związanych z szeroko pojętą tematyką podróżowania. 
Zapraszam wszystkich na http://www.facebook.com/Egzotyczni

 

Pozdrawiam  

3 komentarze:

  1. jaki baner? ja nic nie widze :P btw. mowiłam dzis mojej mamie, że byłaś w Mex etc, a ona na to, że zwariowałaś :D ah ta moja mama xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helloł. Nie widzisz, bo pewnie masz włączonego Adblocka i nie widzisz żadnych reklam na tej stronie :) A co do Twojej mamy, to niech mnie nie osądza, bo może kiedyś gdzieś ze mną pojedziesz w jakąś amazońską dżunglę i co wtedy powie ??

      Usuń
    2. haha, o tym samym pomyślałam, ale nie chciałam jej jeszcze bardziej denerwować, a w sumie ostatnio myślałam, że tylko Tobie bym poświęciła moje życie jeśli miałabym jechać gdzieś mega daleko xD a fakt mam ad blocka ;)

      Usuń