Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 13 lutego 2013

Camp-No-America

     T ematem mojej dzisiejszej prędziutkiej notki jest praca na campie. Nie nie nie. Wcale nie wzięło mnie znowu na pisanie o Ameryce. Wręcz przeciwnie. Dziś pomyślałam o tych , którzy lecieć tam nie zamierzają. Niektórzy wszak wolą Europę. Stary Kontynent to nasz umiłowany dom. Zaiste. Tu jest bezpieczniej , bliżej i bardziej swojsko. No i jest tu tyle do zobaczenia. Nie trzeba się od razu katapultować transatlantykiem , aby czegoś doświadczyć i /lub trochę zarobić.
Aby dostać pracę w ośrodku wypoczynkowym dla nieletnich, też nie trzeba aż tak daleko szukać. Podobną pracę można dostać też w niektórych krajach Europejskich. Zakładam ( ale nie wiem na pewno, bo nie sprawdziłam na własnej skórze), że procedury są dużo prostsze, ponieważ nie trzeba się babrać z wizą.
W ogóle to ja dzisiaj bardzo mało wiem. Zostawiam Was zatem z linkiem do obczajenia. Oto przykładowe oferty pracy. Myślcie prędko i produktywnie, bo nim się obejrzycie będzie już czerwiec ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz