Dane Kontaktowe

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uwagami i doświadczeniem.
Czekam także na Waszą pomoc przy tworzeniu tego bloga.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe sugestie, przemyślenia albo informacje związane z poruszaną przeze mnie tematyką - proszę, podzielcie się nimi ze mną. Chętnie o tym napiszę.

Dane kontaktowe :

gobarakago@gmail.com



środa, 26 grudnia 2012

Najlepsza dieta na świecie ?

Mówiąc o bogactwie kulturowym Meksyku, nie można nie napomknąć o miejscowej kuchni. Meksykańskie potrawy zdobyły sobie opinię jednych z najlepszych na świecie. Ponieważ jestem jednostką empatyczną, postanowiłam ruszyć ten temat właśnie dziś. Liczę na to, że jesteście przejedzeni po świętach i te wszystkie 'straganowe' foty , które mam zamiar zaprezentować, w ogóle Was nie ruszą. O tym , że wegetarianin w Meksyku da sobie radę ( o ile ma dostęp do kuchni)  już pisałam. O tym , że mięsożerca w Meksyku poczuje się jak w raju- chyba pisać nie muszę.
O tym , że tamtejsze jedzenie może niestety podziałać źle na żołądek, wspomnieć jednak trzeba. Mimo ostrożności , przez całe 6 tygodni ( również w Gwatemali i Belize) zdarzały się epizody biegunowe. W połączeniu z trochę większym wysiłkiem fizycznym , niż to co mam co dzień- ubyło mnie 5 kilo. Ale tutaj akurat nie ma co narzekać. Tak więc dziewczęta- morał jest jeden :
Backpacking= najlepsza dieta na świecie :)

Gigantyczne awokado



Oczywiście chodzenie do knajp, jest idealną sposobnością ,aby podglądać życie codzienne mieszkańców :)


W drodze na targ







Tak się robi tortille :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz